සඳට බැළුම් හෙලූ අය

Aug 1, 2017

මේ ප්‍රථම වසන්තයයි 04






මේ ප්‍රථම වසන්තයයි 01

මේ ප්‍රථම වසන්තයයි 02

මේ ප්‍රථම වසන්තයයි 03

                                    ඉතින් අද කියන්න යන්නෙ ඔයයි මමයි හම්බුන හැටි අපේ යාලු කම ආරම්භ උන හැටි.ඔව් ඒ තමා අපේ කතාවෙ මුල. ඒ ටික නැතුව මේ කතාව අසම්පූර්ණයිනෙ.මගේ වාසනාවට බස් එකෙන් පැපිලයානෙදිම කීප දෙනෙක් බැස්ස නිසා මට වාඩි වෙන්න චාන්ස් එකක් ලැබුන.මගේ සිතිවිලි ඒ අතීතයේ ඇවිද්දවන්න ඒකත් ලොකු පිටුවහලක් උනා.ඉතින් අහන්නකෝ ඒ කතාව.

     මට මතක විදියට ඒ 2006 අවුරුද්දෙ අන්තිම  හරිය. තනියම මඟතොටක බැහලා යන්න එන්න පුරුදු උන කාලේ ...ඒ ලෙවල් ඉවර වෙලත් අවුරුදු ගානක් ගෙදරටම කොටු වෙලා ඉදලා පවුලෙම හිතවතෙකුගෙ තැනක පුහුණුවයි රැකියාවයි දෙකම ලැබුන කාලේ...ඒ සේරටමත් වැඩිය  Unlimited Internet පහසුකමින් මුලු සයිබරේම පීරන්න ලැබුන කාලේ.යූ ටියුබ් එකෙන් සින්දු බලන්නයි විදේශයක හිටපු අම්මා එක්ක  Yahoo මැසෙන්ජර් එකෙන් කතා කරන්නයි ඇරෙන්න සයිබරේ ගැන මම මෙලෝ දෙයක් දැනගෙන හිටියෙ නෑ ඒ වෙනකොට.හැබැයි මාත් එක්කම පුහුණුවට ආපු අනිත් යුවතියන් දෙන්නම  කැළණි කැම්පස් එකේ.එයාලා ඒ වෙනකොටත් අන්තර්ජාලයේ ඔට්ටුසෙල්ලම් කරපු අය.ඔන්න ඔය දෙන්න තමයි මටත් ඒ කාලේ ප්‍රසිද්ධ වෙබ් සයිට් වල පබ්ලික් චැට් රූම් වලට යන හැටි නික් නේම් හදාගෙන ඒවායේ චැට් කරන හැටි කියල දුන්නෙ.ඔයා ගැන අහන අයට කිසිම වෙලාවක ඇත්ත නම් ගම්  කියන්න එපා ,තුන් හතර දෙනෙක් සෙට් කරගෙන බයිට් කර කර ඉන්න කියල තමා උන් දෙන්නනම් මට උපදෙස් දුන්නේ.උන් කියන විකාර වලට මමනම් හිටියෙ අන්ද මන්ද වෙලා. ඔන්න ඉතින් මමත් කොහොම හරි ඔය කියන චැට් රූම් එකකට ලස්සන නික් නේම් එකකින් ලොග් උනා.විශ්වාස කරන්න සතියක් විතර යනකන්ම මම කිසිම කෙනෙක් එක්ක කතා නොකර තප්පරෙන් තප්පරේ උඩට යන ඒ නිල් පාට ස්ක්‍රීන් එක දිහා බලාගෙන හිටිය.ඒකත් හරිම අපූරු අද්දැකීමක්. බොරුවට රන්ඩු වෙන , ආදරේ කරන , සින්දු කියන , විහිලු කර ගන්න හරිම අපූරු තැනක් ඒක.මම ලොගින් උනාම පබ්ලික් වගේම ප්‍රයිවට් ඇවිල්ලත් Hi කියන, අනේ කතා කරන්නකො කියන , ASL අහන අය ගොඩක් හිටිය. ඔය ASL කියන්නෙ මොකක්ද කියල  මම අහගත්තෙත් මට චැට් පුරුදු කරපු උන් දෙන්නගෙන්ම තමා .ඉතින් සතියක් තිස්සෙම චැට් එක උඩ පහල  බල බල මම කල්පනා කලේ කාත් එක්ක මොනවද මම ඉස්සෙල්ලම කතා කරන්නෙ කියලා.මම ලොග් වෙච්ච හැම දවසකම මට හායි කියපු එකම එක්කෙනෙක් හිටියා ප්‍රයිවට් චැට් ඇවිත්.ගොඩක් අය  හායි කිව්වම මේ පැත්තෙන් උත්තර නැති උනාම  එක එක කතන්දර කියලා යනවා ඒත් එයා කවදාවත් එහෙම මුකුත් කිව්වෙ නෑ  හායි විතරමයි.අන්තිමට මම තීරණය කලා මම එයා එක්ක තමා ඉස්සෙල්ලම කතා කරන්නෙ කියල.වෙනද වගේම මම ලොග් උනාම එයා Hi කිව්වා. මමත් Hi කියල උත්තර දුන්න.ඒ සැනින් ඒ පැත්තෙන් පිලිතුරක් ආව.

කොහොමද ...

හොදයි....

ඉතින් ඒ තමයි ඔයා. සයිබර් අවකාශයේ මගේ මුල්ම චැට් සඟයා.වචනෙකින් දෙකකින් පටන් අරන් බොහොම නිවී  සැනසිල්ලේ ගලා ගෙන ආපු හිතවත් කමක් අපි අතර හිමි හිමිහිට ගොඩ නැගුනා.ඒ වෙනකොටත් ඔයා ඒ චැට් එකේ හැමෝ අතරම ප්‍රසිද්ධ  කෙනෙක්.ඔයාගෙ කෙනෙක් හැටියට ඔයා මාව පබ්ලික් චැට් රූම් එකට ගෙනිච්ච නිසාම ඔයාට තිබුන පිලිගැනීමම මටත් එහෙමම ලැබුන.ඉතින් ඊට පස්සෙ දවස් ගෙවුනෙ ඒ හිත මිතුරු පාරාදීසයේ .. උදේට ඔෆීස්  ගිහින් චැට් එකට ලොග් වෙනතුරු සිහියක් තිබුනෙ නෑ.මට විතරක් නෙවෙයි ඔයාටත්... ඔයාටයි මටයි විතරක් නෙවෙයි අපි හැමෝටම ඒ හැඟීම  තිබුන.උදේ ලොග් උන ගමන් හැමදාම ඔයාගේ සුබ පැතුම

 Good Morning බබෝ....

බබා...? මං බබෙක් නෙවෙයි ..කියන්න එපා මට එහෙම...

හැමදාමත් මගේ ගෝරණාඩුව ඔයාට.ඒත් කවදාවත් ඔයා මම කියන දේ ඇහුවෙ නෑ දිගටම එහෙම කතා කලා.මට විතරක් නෙවෙයි චැට් එකේ ගොඩක් ගෑණු ළමයින්ට ඔයා බබා, සුදූ කියල කතා කලා.ඒ නිසා පස්සෙ පස්සෙ මටත් ඒක ගානක් නැතුව ගියා.මුලදි මුලදි විහිලු තහලු කරගෙන , චැට් එක ඇතුලෙ ගීතයෙන් ගීතය කර කර හිටපු අපි අපිටත් නොදැනිම පුද්ගලික ජීවිතේ දෙවල් කතා බහ කරන තැනට ඇවිත් තිබුන.ඔයාට  Girl Friend කෙනෙක් ඉන්නව කිව්වම  මමත් ගත් කටට  ආ මටත් Boy Friend කෙනෙක් ඉන්නවා කියල කිව්ව.අපේ සයිබර් යාලු කමට අවුරුද්දක් විතර වෙද්දි දවසක් ඔයා මට කිව්ව ,

ඒයි කෙල්ලෙ... මට ඔයාව බලන්න ඕන..

මොකක් ... ඒ මොකටද ..?

මොකටද අහන්නේ.. දන්නවද අපි දැන් අවුරුද්දක්ම චැට් කලා.. ඒත් මම තාම දන්නෙ නෑ ඔයා කෙල්ලෙක්ද කොල්ලෙක්ද කියලවත්.ඔයාටත් එහෙමනේ ඔයා දන්නෙත් නෑනේ මම මොකෙක්ද කියලවත් ඉතින් හිතෙන්නෙ නැද්ද අඩු ගානේ  ෆෝන් එකෙන්වත් මා එක්ක වචනයක් කතා කරන්න ඕන කියලා..

නෑ...

මම ගත් කටට එහෙම කිව්ව.

ඒත් මට ඕනෙනේ...

මම කෙල්ලෙක් අනේ... මම කොල්ලෙක් නෙවෙයි...

මමත් කොල්ලෙක් තමා බං..

ඉතින් එහෙනම්...

මේකනෙ බබා.. ටිකක් හිතන්න කටහඬවත් අහල නැති උනාට ඇහැටවත් දැකල නැති උනාට අපි අපිට ගොඩාක් ළඟයි කියල ඔයාට හිතෙන්නෙ නැද්ද...මේ වෙනකොට ඔයා මගේ හොදම යාලුව වෙලා.. ඔයාට හිතෙන්නෙ නැද්ද මම ඔයාගෙ හොදම යාලුව කියල...? මම මේ ඔයාට කතා කරන්න ඕනෙ , ඔයාගේ පින්තූරයක් බලන්න ඕන කියන්නෙ  අවුරුද්දක්ම ගියාට පස්සෙ ඉතින් ඒක අසාධාරණ නෑ නේද.?

ඔව් ඉතින් එහෙම බලනකොටනම් ඔයාගෙ ඉල්ලීම අසාධාරණ නෑ තමයි.ඔයා කිව්වට පස්සෙ මටත් හිතුන අවුරුද්දක් තිස්සෙ දවස ගානෙ කතා කරන එකම පිරිමි ළමයව බලාගන්න ඇත්නම් කියල.ඒත් ඉතින් මේ මම කියන කෙනා ටිකක් ආඩම්බර කෙනෙක්නෙ ඒ නිසා එහෙම හිතේ තියෙන දෙවල් කෙලින් කියන කෙනෙක් නෙවෙයි.ඒත් මම හ්ම්ම්ම්  බලමුකෝ... කියල උත්තරයක් දීල මඟ ඇරිය මිසක් වෙන මුකුත්ම කිව්වෙ නෑ. හැබැයි ඔයානම් Yahoo Messenger එකට ඔයාගේ ෆෝන් නම්බර් එකයි ඔයාගෙයි ඔයාගෙ මුලු පවුලෙමයි විතරක් නෙවෙයි ඔයාගෙ ආදරවන්තිගෙ පින්තූරෙකුත් එව්වා.

ඔන්න දැන් ඔයාට හිතෙන ඕනම වෙලාවක මට කෝල් එකක් ගන්න...මේ ඒක නෙවෙයි මම ලස්සනයිද...?

හැටි වඳුරෙක් වගේ...ඔයාගෙ අම්මනම් ලස්සනයි...

එතකොට අරයා....

ම්ම්ම්.. එයත් හොදයි...

තවත් සතියක් විතර ගෙව්නට පස්සෙ තමයි මම හිත හදාගත්තෙ ඔයාට මගේ ෆොටෝ එකක් පෙන්නනව කියල.හැබැයි මම ඔයාට ෆොටෝ Send කලේ නෑ මම කලේ
Messenger එකේ ප්‍රොෆයිල් පික්චර් එකට මගේ පින්තූරයක් ටික වෙලාවකට දාපු එක.

අම්මෝ... ආඩම්බරකාරිව බලා ගන්න තියෙන අමාරුවක්..මේ මුද්දරයක් විතර මූණද දැන් මම බලන්න ඕන..?

හ්ම්ම් ඔව් එහෙම තමයි...

කමක් නෑ කමක් නෑ මුකුත්ම නැතුවට වැඩිය මේත් මදෑ..
ලස්සනයි... කතාවෙ තියෙන නපුරු පාටනම් නෑ මූණ අහිංසකයි .. හා පැටියෙක් වගේ...

හාවෙක් වගේ ? ඒ කියන්නෙ දිග කන්... දිලිසෙන ඇස් එක්ක හොම්බක්..

මම එහෙම ටයිප් කලේ හිනා වෙවී.

ඔව්.. මේ   මටනම් පේන්නෙ එහෙමයි...

                        ඇත්තටම ඒ කාලෙ ගැන ලියනවනම් කියනවනම් සේරම පැත්තකින් තියල  දිගටම දිගටම ඒ ලස්සන කාලෙ ගැනම ලියන්න කියන්න පුලුවන්.ඒ තරමට ඒ යාලුකම  ඒ ගෙවුන  කාලය සුන්දරයි.පස්සෙ  දවසක මම හා හා පුරා කියල ඔයා එක්ක ෆෝන් එකෙනුත් කතා කලා.දවස ගානෙම අපේ යාලුකම ශක්තිමත් උනා.ඒ කාලෙම තමයි බම්බලපිටියෙ තිබුන ඔයාගෙ ඔෆීස් එක කොහුවලට ගෙනාවෙ.ඒ කියන්නෙ උදේ හවස මම ඔයාව පහුකරගෙන ඔයාගෙ ඔෆීස් එක දිහා බල බල ගියේ.ටික දවසක් ගියාම මගේ බස් එක ඔයාගෙ ඔෆීස් එක පහු කරන වෙලාවට ඔයා බැල්කනි එකට ඇවිල්ල මට අත වනන්න පුරුදු උනා.හැබැයි ඉතින් කවදාවත් ඔයාගෙ ඔෆීස් එකට තනිපංගලමේ එන්නනම් හීනෙකවත්  හිතුනෙ නෑ.ඒත් මගේ අම්මගෙ වැඩක් වෙනුවෙන් මට ඔයාගෙ ඔෆීස් එකට එන්නම උනා.තනියම එළියට ගිහිල්ල වැඩක් කර ගන්න ඒ වෙනකොට මට තිබුන නුහුරු ගතිය නිසා මට මගේ හොදම යාලුවගෙ උදව් ගන්නම උනා.ඉතින් හා හා පුරා කියල අන්න එදා තමයි මම ඔයාගෙ ඔෆීස් එකට ගොඩ වුනේ.ඒ යාලු කම ළඟ සදහටම නැවතුනේ.ආයෙ ආයෙ එන්න කියල හිත බල කරන තරමට මම ඔයාට ළං වුනේ...ඔයාගෙ ළෙංගතුකම මහා පවුරක් වගේ මගේ ජීවිතේ වටා එතුනෙ...ඒ හැමදේම උනේ ඊට පස්සෙ තමයි.

              ඉතින් මේ අපේ කතාවෙ මුල ... ඒත් කතාව තාම ඉවර නෑ... අතරමඟ නැවතුන තැන ඉදල ආයෙමත් කියන්නම්කො හොදේ...

20 comments:

  1. කියවන්න ආස හිතෙන තරමට ලස්සන වචන හසුරුවන්න සඳූට පුලුවන්. ලස්සනයි.

    ජයවේවා!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. මේකනම් උණ විකාරෙන් ලිව්වෙ අඩු පාඩුත් ඇති

      Delete
  2. නියමයි. මටත් තිබ්බ චැට් කාලයක් mIRC වල

    ReplyDelete
    Replies
    1. එහෙනම් ඉතින් ඔයා ළඟත් ඇති බොහොම සුන්දර මතක ගොඩක්

      Delete
  3. ලස්සනයි හැමදාමත් වගේ , ඉක්මනට ලියන්න ඉතුරු ටිකත්

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තූතී ඉක්මනට දෙන්න බලන්නම්කෝ

      Delete
  4. nodanna kenek ekka monawada katha karanne.mata danna aya ekkawath katha karanna deyak nane

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒක ඉතින් එක එක්කෙනාට දැනෙන විදිය නේද

      Delete
  5. වෙනදට වඩා හදිස්සියෙන් ලිව්ව වගේ පේන්නේ,අසනීප හොඳ කරගෙන ඉක්මනට ඉතුරු කොටසත් දාන්න.

    ReplyDelete
    Replies
    1. අන්න ඔයාට තේරුනා මගේ වෙනස. ඔව් අප්පා කලබලෙන් ලිව්වේ මේක

      Delete
  6. අද තමයි කියෙව්වෙ ඉතුරුවත් ඉක්මනට දාන්න

    ReplyDelete
    Replies
    1. මදෑ අදවත් කියෙව්වා ඉතින්

      Delete
  7. හම්බ්බෙච විදිය ලස්සනයි .

    ReplyDelete

සඳවත කියවන්න ආපු ඔයාලට බොහෝම ස්තුතී, පුංචි හරි ඉඩක් තියෙනවනම් වචනයක් දෙකක් කියල යන්න. ඒක මට ගොඩාක් වටිනවා. නොලියා ගියත් අමනාපයක්නම් නෑ මේ හිතේ.

ඒකපාර්ශික !

      සඳක් වගේ පායා හිනැහෙමින් එබී පුරුද්දක් වගේ උන්නා ළඟම රැදී ඉඩක් නොවූ තැන හදවත ගියද බිදී අදත් ලියනවා මේ ප්‍රේමයට කවී යන්තං ගැටෙ...